torsdag 5. februar 2009

Første dag på jobb!

Nå har jeg startet på jobb! Por fin :) Etter noen uker her på casa med sol og sommer og spanskundervisning hver dag var det deilig å komme seg litt ut av den trygge tilværelsen, ut blant "vanlige", mindre rike ecuadorianere. Jobber nå på en ferieskole i en kirke i slummen, i dag lærte vi verbet "to be": I am a boy, it is a dog osv, så nivået ligger ikke så innmari høyt da. Passer meg fint, i og med at spansken ikke sitter helt inne enda :) Elevene mine er mellom 10 og 11 år, men på skolen er det barn i alle aldre.
Kristina og jeg med klassen vår

Ellers kan det nevnes at siden sist jeg blogget har vi vært på en ny tur til Montanita, feiret et par bursdager til noen av voluntørene, og på fredag traff jeg Kristoffer fra gamleklassen på KG! Han har bodd i Guayaquil i et halvt år, men reiser videre i kveld. Nå skal vi ut og kjøre go-cart, så nå må jeg gå, men skal prøve å bli flinkere til å oppdatere dere mer :)



1 kommentar:

  1. I is a car :)
    Jeg er like flink som dem i engelsk, jeg lover.
    og jeg er enig med deg i at du burde oppdatere mer^^ må jo følge med på alt som skjer, du savnes masse:) klem fra Salvus

    SvarSlett