torsdag 26. februar 2009

KARNEVAL!!

I helgen var det stor ståhei og karneval for alle penga. Selv dro jeg til Banos, en fjellandsby 5 - 11 timer unna Guayaquil (kommer jo litt an på om veien er rast sammen eller ikke).



Veldig nervøs før hoppinga, men veldig blid etterpå :)



Eirin og meg i jungelen. Bak oss er elva vi nettopp padla kano i med noen indianere. 


Voluntørgjengen bader i en stor foss i jungelen.


Vi dro innom en apepark med søte aper som skulle bli vant til jungelen. Men kommer denne apen til å klare seg uten appelsinjuice?


Mer jungel. Bak der ser du meg svinge meg som Jane i flere av lianene, bort fra de skumle bavianene. Litt vanskelig å se på grunn av bildekvaliteten da...


Min nye bestevenn, rett etter den tissa på hele magen min. Hva gjør man ikke for venner...


Party og karneval i gata.



Eirin om meg poser på utsiktstoppen over Banos.


Casi todos...


Her er Geir i full fart nedover dalen.

2 kommentarer:

  1. ååh, mye fine bilder tuva. ser ut som du har hatt fine dager. gøy gøy. klem fra helene<3

    SvarSlett
  2. Så kosleig Helene! Skal forresten hilse så mye fra Stine, hun fortalte meg om hytteturen dere hadde før sommern :) Har du lyst på en tur til Ecuador, så står døra alltids åpen <3 Tuva

    SvarSlett