fredag 27. februar 2009

Tuvakjendis

Forresten så er jeg blitt TV-kjendis her i Ecuador. En på jobben fortalte at han hadde sittet og sløvet foran TVen da han plutselig fikk øye på noe kjent.
Det tok ikke lange tiden før urbefolkningen fant ut at det var nordmenn i byen, og for et par uker siden troppet de opp på Casa med mikrofoner og videokamera. Ryktene skal ha det til at jeg sier noe sånt som "Hei, jeg heter Tuva, og jeg snakker spansk, du burde lære deg engelsk for å få nye venner" (på spansk da...) Det er et spåkkurs som skal sendes på TV hver torsdag og lørdag i noen måneder fremover, så da er det bare for dere der hjemme å finne frem til de Ecuadorianske TV-kanalene og lære i vei.

2 kommentarer:

  1. wow, Tuva har blitt tv-kjendis!!!!

    SvarSlett
  2. Men det var vel ikke noen bombe... :p
    Paa spoersmaal fra kollegene om hvorfor jeg gikk med solbriller paa vei til jobb, sa jeg bare at jeg var superkjendis i Norge, og at jeg var litt for aa bli kjent igjen i Ecuador ogsaa ;) Haha...

    SvarSlett