torsdag 14. mai 2009

Slutt paa jobb...

Jeg er ferdig paa jobb! For godt. Det var ganske trist i grunn, felte en taare eller to, uten at vi trenger aa gaa mer inn paa det... Anyway, her er noe av det som skjedde i dag, en vanlig dag paa jobb:

Dayanna (klassens braakmaker, hun forrige jeg skrev om som hadde sekken full av melk) hadde i dag sekken full av kokt ris.

José Manuel: "Kan jeg faa en melk til? Den er til broren min som er hjemme" Ntaaahh, de er naa omtenksomme da...

Piterson: Yndlinsgutten, savnet han i gaar for da var han ikke paa skolen. I dag spurte jeg han om han hadde vaert syk, men han sa at han ikke kunne komme paa skolen fordi skjorta hans hadde vaert skitten (!)

Dayanna: soelte omsider en halv liter med ananasmelk utover pulten, gulvet og boka. Otra vez.

José Manuel: hadde tvunnet en sugeroerstump rundt tanna si, saa den gikk i ett med tenna, umulig aa faa ut. Han pekte paa tanna si og jeg trodde han hadde en loes tann, smilte og sa "saa kult!" Etter mye graving og pirking kom heldigvis plastikkbiten ut. De putter alt mulig i munnen sin...

Dayanna (igjen): paa slutten av dagen var det ikke nok med at melka og risen var soelt ut overalt, denne gangen skulle hele risboksen utover gulvet :)

Og siden det var siste skoledag for min del fikk jeg kyss og klem av alle 40 ungene. Yndlinsjenta Nicole hoppet opp i armene mine, kyssa meg over hele ansiktet og sa at hun ELSKER meg! <3

PS: bilder kommer snart! Internettet her er bare ikke den raskeste...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar